.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی سایت کنکره سرداران شهید گیلان

سایت ستاد کنگره سرداران و هشت هزار شهید گیلان با عنوان "ستارگان درخشان "ظهر روز دوشنبه با حضور معاون سیاسی استانداری، فرمانده سپاه منطقه گیلان و جمعی از فرماندهان سپاه در رشت افتتاح شد.

رئیس ستاد کنگره سرداران و هشت هزار شهید گیلان در این مراسم گفت: این سایت با هدف شناسایی ترویج بیشتر فرهنگ شهید و شهادت راه اندازی شده است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ متقیان افزود: درگیلان سایت جامعی که به شهید و شهادت بپردازد وجود نداشت به همین دلیل ایجاد این سایت در دستور کار ستاد قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیش از 350 نشریه در گیلان منتشر می شود، افزود: تنها نشریه ای که فقط به شهید و شهادت می پردازد ماهنامه ستارگان درخشان است که از سوی این ستاد انتشار می یابد.

متقیان بیان داشت: برای فراهم شدن بسترمناسب و جامع تحقیقی و پژوهشی در زمینه فرهنگ شهید و شهادت حدود سه سال پیش طراحی و ساخت سایت در دستور کار ستاد قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاعاتی امروز در سایت وارد شده پاسخگویی حداقل نیازهای محققان بوده و کماکان غنی سازی سایت در حال انجام است.

وی یاد آور شد: تاکنون 14 میلیون تومان اعتبار برای راه اندازی سایت ستارگان درخشان ستاد کنگره سرداران و هشت هزار شهید گیلان هزینه شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.